על פי רוב, מעברי דירה בישראל נעשים בתקופת הקיץ. ניתן לראות בבירור שהביקוש לשירותי הובלה ואריזה בחודשי יולי – אוגוסט נוסק עד כדי פי 5 ביחס לשאר חודשי השנה.
יחד עם זאת, הביקוש הגדול מביא אתו ללא מעט בעיות של זמינות מצד חברות ההובלה ולצד זה גם מחירים שעולים בממוצע ב-50% ויותר.
מכאן שבאופן כללי, ניתן לומר שמי שעובר דירה בחודשי החורף, יכול לעשות זאת באופן הרבה יותר רגוע ובמחירים יותר שפויים – זאת בתנאי שאתם יודעים מה עליכם לעשות וכיצד לעבור דירה בהצלחה. לנוחיותכם, ריכזנו 4 טיפים שיכולים לייעל את משך ההכנה ואפילו להוזיל באופן משמעותי את העלויות.
קרטונים לאריזת הדירה
תחום האריזה והסידור של דירות עבר מהפכה של ממש בעשור האחרון. עשרות חברות אריזה וסידור הבית הוקמו כמו גם חנויות שמשווקות קרטונים וארגזים למעבר דירה שישמחו לספק לכם כמעט כל קרטון או ארגז עם שליח לביתכם כשאחת החברות המומלצות בתחום היא 'הכל למוביל' שמציעה מבחר עצום של קרטונים למעבר דירה וחומרי אריזה במחירים סיטונאיים שיכולים לחסוך לכם הרבה כסף.
כפי שבוודאי אתם מנחשים, מאחר שהביקוש בעונת החורף יורד באופן משמעותי, אתם יכולים ליהנות מהנחות משמעותיות בתחום. המחירים יורדים באופן כזה שאם בקיץ הייתם חושבים שזו הוצאה כספית מיותרת שניתן לחסוך, ירידת המחירים בענף תגרום לכם לחשוב פעמיים.
חיפוש קצר בגוגל מעלה מגוון מבצעים שנובעים כתוצאה מהעונתיות של התחום. חבילת חומרי אריזה לדוגמה שבקיץ עלתה 320 שקלים, מוצעת כיום ב-220 שקלים – חיסכון של למעלה מ-30%.
במקום להתחיל ולחפש קרטונים משומשים במקומות שונים לכתת רגליים ולהשקיע זמן, תוכלו לבחור ממגוון המוצרים ולהזמין כאמור באינטרנט בתוך דקות. הקרטונים אם תהיתם, מורכבים מחדשים לצד ממוחזרים כשהכוונה היא לארגזים ששימשו בעבר תעשיות נקיות כדוגמת הטקסטיל.
חברת אריזה
חולי סדר וניקיון אך לא מוצאים את הרצון והזמן לעשות זאת בעצמכם? תכירו את האנשים שיארזו לכם את הדירה. במקרה כזה, אינכם צריכים לדאוג לדבר – אפילו לא לחומרי האריזה. כל האמצעים יסופקו על ידי החברה שתבחרו.
מעבר לכך, שכירת שירותי אריזה תאפשר לכם להתפנות מאחת המטלות המעיקות של מעבר הדירה. צוות עובדים יגיע אליכם ובתוך מספר שעות יארוז במקצועיות את כל תכולת הדירה. מעבר לכך, השירות מאפשר לכם גם לשכור את אותו הצוות על מנת שיפרוק את תכולת הקרטונים בביתכם החדש כך שבמקום להסתובב בדירה לא מאורגנת במשך מספר ימים ובמקום לקחת חופש מהעבודה על מנת להתארגן מחדש, תוכלו להתרווח ולהדריך את צוות העובדים היכן וכיצד לסדר את הדירה שזה עתה עברתם אליה.
המחיר של שירותי אריזת דירה משתנה בהתאם לגודל הדירה ומספר הארגזים שיש לארוז ולפרוק אך כפי שכתבנו, ההנחות בתקופה זו משמעותיות ויכולות להגיע לעשרות אחוזים. מומלץ לעשות סקר שוק ולקבל 3 הצעות מחיר על מנת לבצע בחירה צרכנית נבונה.
איתור חברת הובלות
איך אפשר לעבור דירה בלי חברת הובלה… אז זהו – שאפשר ובמיוחד אם יש לכם דירה קטנה או שאתם זקוקים להובלת סטודנטים. יחד עם זאת, לפני שאתם מפשילים שרוולים מומלץ מאוד להשוות הצעות מחיר משום שבימים אלה, ישנה הוזלה משמעותית בענף ההובלה כך שבמקרים רבים לא ישתלם לכם לבצע את ההובלה בעצמכם – בטח אם אתם צריכים לשכור רכב מסחרי שמתאים לשם כך.
חשוב לזכור שיש לשים דגש בבחירת חברת הובלה איכותית – כזו שתעמוד מאחורי ההתחייבויות שלה ושתספק לכם שירות מקצועי ואדיב. לכן מומלץ לבצע סקר שוק ולבקש המלצות מלקוחות קודמים. יתירה מזאת, על מנת להבטיח שההובלה תתבצע לשביעות רצונכם, מומלץ מאוד לערוך ולחתום על חוזה הובלה מסודר ומפורט שיכלול את כל הפריטים שצריך להוביל וכמובן שיהיה חתום על ידי שני הצדדים.
באותה ההזדמנות כדאי לבדוק שלחברת ההובלה יש ביטוח מתאים. תוכלו לקבל מידע נוסף בכתבה שפורסמה באתר לוקאל הובלות דירה בדרך הנכונה.
שירות אחסנה
לא בטוח שתזדקקו לשירות האחרון אבל אנחנו חושבים שתמיד שווה לדעת שניתן לאחסן את תכולת הדירה ביחידות אחסנה מיוחדות שנבנו בדיוק בשביל הצורך הזה.
לפני שאתם בוחרים חברת אחסנה וודאו שקיים רישיון עסק בתוקף וביטוח מלא על התכולה.
אם אתם מעוניינים לחסוך סכום גבוה עוד יותר, תמיד תוכלו לשכור חברה אחת שתבצע את כל המטלות שתבחרו – החל משיווק חומרי אריזה ועד להובלה ואחסנה אך יחד עם זאת יש לשים לב שאתם לא משלמים דמי תיווך ושהחברה אותה אתם שוכרים מספקת את כל השירותים הללו in house.
התנהלות באופן הזה תבטיח לכם שתקבלו את השירות הטוב ביותר עם איש קשר יחיד ובמחיר הכי זול שניתן למצוא כיום.